När det började kurra magen tog vi bilen ner till havet och åt på Svantes Grill. Det är ett ställe vi pratat om att besöka men som inte blivit av.
Vi blev inte ett dugg besvikna på maten eller servicen så dit går vi fler gånger.
Kvällen bjöd på fotboll på tv:n och det var både IFK Norrköping och Spanienmatchen som gubben och brorsan såg. Jag själv satt vid datorn och tittade på bloggar.
Anna med bloggen Channal undrade i en kommentar hur jag gör när jag bloggar nu när ser så dåligt.
Eftersom jag inte ser något på högerögat för det är bara grumligt nu så har jag börjat göra mina blogginlägg från min mobil. På mobilen har jag förstorat upp tangentbordet.
När jag ska läsa era bloggar så gör jag det över datorn där jag kan förlora upp massor. Men vissa bloggar är ändå svåra att läsa beroende vilket typsnitt och färg det är på texten.
När jag svarar på mina kommentarer jag har fått gör jag det över mobilen med.


